dinsdag 27 juli 2010

Stil door stijl.

Net als hier is het ook op dit stekje vrij stil. En kijk oa. door dezelfde reden (en dan laten we even de algemene luiheid volgend uit een vakantiegevoel dat ik niet hoor te hebben want ik ben nog aan het werk, buiten beschouwing). Want toen ze me een paar maanden geleden vroegen of ik deel wou uitmaken van hun collectief (of toen ik ze bijna dwong door mijn enthousiasme om me te vragen) zei ik gretig ja. En deze madammen weten van aanpakken en ik probeer lustig mee te doen. En verwaarloos daarbij mijn naaimachine... oeps. Maar goed dat ik zelf dit jaar niets ga verkopen op de beurs. Neen, ik zou nogal een schamele stand hebben. Maar ik verzorg wel mee catering en entertainment. Het verleden wees al uit dat dit en dat wel lukt.
Zij is mijn partner voor de catering en entertainment, maar dat had u al wel door zeker?

Ondertussen staat het toch ook al in uw agenda neem ik aan?

2 reacties:

Elza D. zei

Ik ga nog zien of ik dan kan.

Mie zei

Zolang uwe jenever er is, is het goed.