zaterdag 3 juli 2010

Het wikkelrokje.

Toen ik dit zag kwam het ongeveer direct op nummer 1 op mijn to do-lijstje. Alleen kwamen er steeds weer wat dingen voor die nummer 1 en hei zo warm was het een tweetal weken geleden nog niet hé. Maar ondertussen werd dan ook deze versie gemaakt en enorm gesmaakt hier. Dus werd het tijd om het idee van wikkelrokje hier ook eens toe te passen. En kijk:
Met de knieën van de kleinste mee op de foto want grote zus is naar een verjaardagsfeestje en ze wou me mee helpen...
De binnenkant deed ik zo. Een knoopje dus en aan de buitenkant een lintje om te knopen.
Hé en merkt u daar ook de engelse naad op? Amaai dat is eigenlijk gemakkelijk en oh zo properkes afgewerkt.
Oh en ik had nog wat van dat stof liggen dus maakte ik ook snel een rokje met elastiek voor de kleinste zus.
En zo vertrokken ze dan verleden week naar school. De voorkant fotograferen zat er niet in want ze waren al te laat en 's avonds zaten ze al naakt in het zwembadje tegen dat ik thuis kwam.

6 reacties:

Poes P zei

Mooi stofje!

madebyme zei

Leuk blog! Ik wil je graag volgen.
Groetjes Melanie
Als je mij ook wilt volgen: ma-de-by-me.blogspot.com

Emma en Mona zei

Ja! Tof stofje.

hANdgemaakt zei

Heel mooi model. Is dat gemaakt met de handleiding van Mme Zsazsa of gewoon uit de losse pols?

Mie zei

beetje uit de losse pols...

hANdgemaakt zei

Straf en heel schoon!