vrijdag 9 juli 2010

Heerlijk fris!

Omdat Lili de laatste tijd gewoon niet aan bloggen toe komt (geen tijd, geen zin, te goei weer, ... en ze heeft begot wel heel leuke dingen gemaakt) kopieer ik hier schaamteloos een recept van haar dat ze me vorige zomer leerde en dat echt ideaal is voor deze dagen.

Ik stel u voor: de Lili-Limonade!


En zo wordt het gemaakt:
*1/3 geperst citroensap (vb; materne in den Delhaize)
*2/3 bruiswater
*beetje suiker (naar eigen smaak)
*beetje munt
*natuurlijk lekker veel ijs!!


Oh dat was zalig fris!


En nu straks nog een Liefmans on the rocks en de avond is af.

5 reacties:

eloleo zei

Hmm, lekker! Is diene Liefmans ook goe??? Zo goed als ne frisse Lindemans?

Elza D. zei

Dé Lilimonade. Neem allegauw een pattent op die naam!

vermiljoen zei

zeker een patent op nemen! klinkt zo heerlijk én fris!

Mie zei

@ eloleo: ik vind diene Liefmans heerlijk maar het is wel heel zoet. Kom hier anders eens proeven?

@ Lili: zorg jij voor dat patent? ;-)

Mariken-en-Jef zei

hihi, ook ik maak hier zoiets gelijkaardigs. Ik gebruik wel zo van die limoensap van tessaire. Ik ben namelijk een luie vrouw. Maar ook met bruiswater en vrij veel verse muntblaadjes.
Ik noemde het de mojito zonder alcohol maar de lilimonade klinkt veel leuker!!