dinsdag 29 juni 2010

Bedankt Juf!

De laatste schooldag... Ja vandaag dus want hier is de vakantie om 15u25 van start gegaan. Vanmorgen trokken de meisjes met hun kadootjes naar de juf. Want ja ok, die deden gewoon hun job maar voor mijn spoken deden ze het wel heerlijk goed.
En eigenlijk deed ik hetzelfde als verleden jaar maar dat zagen jullie nog niet (want toen bestond deze blog nog niet). Of toch, hier stond het ook al. Een aangepaste versie van de potloodrol dus:
Nog beter de zomerrol met alles om even de boel de boel te laten en op een luie stoel te gaan zitten.


En zagen jullie ook dat de kleine juf daar opduiken? Neen? Hier is ze beter:


Ik vond dat leuke figuurtje hier. Net op tijd ontdekt, net op tijd besteld en net op tijd hier. Heel vlotjes om te bestellen!
Ik bestelde er ook nog wat meer om aan het meer gewone kado te hangen:



Oh en het idee van Tante Hilde vind ik ook zeer geslaagd! Om te onthouden...

7 reacties:

Nel zei

Superleuk! Ik kan al niet wachten tot het einde van volgend schooljaar om hetzelfde te doen!

Miss Stik zei

Tof! Zeker dat sleutelhangertje.

Kir zei

Super origineel. Deze zet ik op mijn lijstje voor volgend jaar!

Leen zei

Wat een leuk idee, ik zocht nog iets voor de onthaalmoeder en dit wordt het, supermerci! Voor de juf werd het bij ons ook eloleo-tas. Die sleutelhangers zijn wel er leuk!

Lotsie zei

Heel leuk ideetje!

Riet zei

Met dit weer is iedereen content met een 'zomerrol' denk ik.
En die hanger is trouwens het eerste 'bestelbare' jufcadeau dat ik leuk vind en zijn geld waard wegens bruikbaar.

An zei

Heel tof cadeautje!