zondag 30 mei 2010

En ook hier een Pippi Langkous

Bij het lezen van de Lili Langkous-topic van meisjesmama wist ik dat ik zoiets ook moest voorzien voor onze kleinste hier. Haar verjaardag leek me daarvoor wel geschikt en aangezien dat vandaag was schoot ik onlangs in actie. Ik volgde zowel deze als deze handleiding en tada:

Het zelfmaken van de pruik stond ook nog op het programma maar dat had ik uiteindelijk echt geen zin in. De karnavalswinkel had er gelukkig nog enkele liggen.
Oh en de omkeerbare kant van het kleedje:

We bleven trouwens voor de verjaardagstaart in hetzelfde thema:

Met ne grote merci aan Anne D., zus van die andere D.

10 reacties:

Oontje zei

Een hele mooie Pippi heb je daar! En gefeliciteerd!

MiekK's zei

Proficiat!!
Ziet er leuk uit allemaal!

vicarno's mama zei

Super zeg!!! wat een feest!

Elza D. zei

TOFTOF!!
Hoera hoera voor Pippi!

Liesbet zei

Fantastisch. Een prachtige taart een een prachtige pipi

Helmi zei

Proficiat Pippi, die taart ziet er heerlijk uit!
Groet, Helmi

zusjesenzo zei

Amai dat ziet er een contente Pipi uit! Schoon gedaan!

Pernel zei

Leuke Pippi-outfit! Ik zou trouwens die taart niet durven aansnijden. Die is gewoon te mooi om op te eten. Maar ik veronderstel dat ze ook lekker was, dus dat zou dan weer zonde zijn om alleen maar naar die taart te kijken.

spookjes zei

wat een knappe pippi !
en wat een taart !!!

meisjesmama zei

Ik heb een stokske voor jullie, als ge wilt.