zondag 16 mei 2010

Duimelientje

In maart was ik al naar de zomer aan het lonken en maakte ik deze proefversie van een bloesje. Normaal gezien doe ik niet aan proefversies (vorm van luiheid?) maar omdat ik hier de eerste keer een designer-stofke ging gebruiken wou ik toch eerst eens zien hoe het viel. En het viel goed dus maakte ik het nu voor echt in het Duimelientje-stof van bij Vermiljoen.
Et voila.
Mouwtjes zijn deze keer niet met biais afgezet maar "gerolzoomd" door mijn lieve naai-juf. Nog eens merci hé Linda!
Eva had niet bijster veel zin om het showen voor de foto maar na enige chantage gaf ze dan toch toe...

10 reacties:

Polkadotjes zei

Vree vree tof. En ze staat er prachtig mee.

Riet zei

Echt heel mooi. Die eigenwijze snoet past ook prima bij het geheel. :-)

Emma en Mona zei

Wauw! Knappe dochter en schoon naaiproject!

Liesbet zei

Prachtig zomerbloesje. Nu nog zorgen voor zon :-)

Cindy zei

Heel erg mooi... (het blousje en het meisje!).
En het stofje is ook erg mooi. Daar zouden mijn meiden jaloers van worden!
Groetjes Cindy

Janina Modaal zei

Heel erg mooi!

Harvest TwentyTen zei

ze staat er echt heel mooi mee, en... willen of niet... ze kan poseren!!

Elza D. zei

OOOOOOOH. En AAAAAAAAAAAAAAAH.

Oontje zei

Oh, mooi bloesje! En goed idee van die mouwtjes.

lies zei

een kei-schattig duimelientje!