zondag 18 april 2010

Daar is de zomer!

Of toch iets wat er op begint te trekken, niet? Enfin, het begin van het heerlijke weer verdient wel een rokje, en na twee weken mijn naaimachine in een vergeethoekje geduwd te hebben, haalde ik het vandaag nog eens uit om mijn eerste zomerrokje van het jaar af te werken. Ja afwerken want eigenlijk was het twee weken geleden al zo goed als af.




Van waar het komt? Wel kennen jullie het fenomeen dat een vriendin van je een heerlijk mooi ding aangetrokken heeft (of de kinderen van vriendinnen of vrienden) en dat na de bewondering ook het kritisch oog begint te kijken of dat niet te kopiëren valt? Ja? Wel dit rokje is een gevolg van dit fenomeen ;-) Wat langer en met een lange riem die dubbel rond je moet... (Merci hé Hilde)


edit: andere foto's dan gisteren want ik was niet tevreden over de vorige foto's en ze waren ook niet duidelijk.





12 reacties:

Elza D. zei

Schoon stofke. En schoon kuiten. :-)

Mie zei

Ja dat stofke hé ;-)
en zwijg over de kuiten, LOL.

Janina Modaal zei

heel schoon!
zowel t rokske als de kuiten :)

Lili zei

Tja... nu kan ik zeker niet achterblijven hé ;-)

lelieswereld zei

Super mooie rokjes!! Schoon stofke, er begint toch een beetje jaloezie naar boven te komen ;)

Polkadotjes zei

supertof. en supersterk dat jij dat zo kan kopieren. en daar durft aan te beginnen. Supergeslaagd!

La fille Hella zei

Leuk stofje en zo mooi afgewerkt !

Elza D. zei

OOOOOOOOH ik mis uw kuiten u al!

Hilde zei

Lol Mie. :-)

Harvest TwentyTen zei

gewoon ferm!

bombilla zei

Mooi! Dat riempje maakt het helemaal af.

madebykaren zei

wauw! Echt een superschoon stofke, en prachtig model!
Maak je ze ook op bestelling? Ik geef u graag mijn maten door:-)