woensdag 10 maart 2010

Oh ja, nog assorti

Verleden week stonden wij een weekje van een berg af te zoefen. Voor de rit naar daar maakte ik al de autozakken (en ook de tas voor de schoonvader). Maar die autozakken dienden ook gevuld te worden met spullen die 10 uur op een autostoel helpen overbruggen. Stickers, kleurboeken, snoepjes, verhaaltjes, ... zat er allemaal in. En ook de nieuwste aanwinst: Polly Pocket. Perfect voor veel plezier op de achterbank én assorti in hun eigen zakje in de autozak.

Helemaal aangepast aan een ski-vkantie waren de popjes niet maar kom, ze zitten er wel gezellig niet?

4 reacties:

Janina Modaal zei

Polly pocket!
Wat een nostalgie!

Ik had zo een hartvormig doosje, waar zou dat ondertussen gebleven zijn?

Cindy zei

Hihihi... Kei-leuk! En die autozak is echt een super goed idee. dat moet ik onthouden voor de zomervakantie!
Groetjes Cindy
www.uttemetut.blogspot.com

tantehilde zei

oh nu dacht ik echt dat mijn dochters echt àlle pollypockets in hun bezit hadden. Maar deze missen ze precies nog in hun immense collectie...

zusjesenzo zei

Die polypockets da's echt een gerief hè: neemt bijna niks plaats in en ze zijn uren met die kleine rokjes en t-shirtjes aan 't prutsen.
Die van ons zitten spijtig genoeg niet in zo'n schoon zakske.