dinsdag 23 februari 2010

Ruslana, huh?

Stel: je schoonvader loopt elke vakantie rond met onderstaande tas want "Oh die is gewoon fantastisch want mijn schetsboek en potloden passen daar gewoon perfect in." Goed genoeg?


Neen dus en dat vond ik ook. Dus maakte ik volgende tas. Met dezelfde afmetingen, ah ja want anders zou het sowieso niet meer perfect zijn, en in dezelfde kleuren. Maar zonder Ruslana. Ah ja.

Maar omdat zwart ook maar zwart is gaf ik de binnenflap wel een beetje een ander uitzicht. Met een stofje uit de Vermiljoenshop dat ik vanaf de eerste blik al geweldig vond en waarbij ik raar genoeg ook direct aan mijn schoonvader (en zijn schetsen/tekeningen) dacht.

18 reacties:

Emma en Mona zei

Dat is echt wel een prima tas voor een tekenaar.
Knap gedaan!

Riet zei

Hahaha, Ruslana. Ik had er denk ik gewoon een flap in een mooi stofje over genaaid, maar dit is natuurlijk veel mooier. :-)

Janina Modaal zei

Mooi!
Een hele verbetering :)

Mariken-en-Jef zei

schoonvader zal content zijn met zo een schone tas!!

lies zei

Maar jij bent gewoon de perfecte schoondochter, jij!

Elza D. zei

Super!! Allez, de erfenis is binnen. :-)

Mie zei

@Riet: de oorspronkelijke tas is zo een plastiekig stofje dus er iets over naaien was eigenlijk ook geen optie ;-)

@Lies: AHA!

@Elza: ik heb het nageslacht al ;-)

meisjesmama zei

amai! Zo mooi! En idd, het ideale stofje aan de binnenkant!!!

happyenrose zei

wat heb jij de familie-eer gered! Proficiat.

boomie: zei

Hoera voor de fashion-police!

eloleo zei

Wauw, ze is echt superschoon geworden! Zeg, ge hebt toch ne foto genomen van "de pa" met Ruslana-tas... voor de archieven, hahaha.

Effie zei

Wild dances, hihi
Mooi geworden! Nog een bijpassende potloodrol?

Mie zei

@Effie: ohhhhhhhhhhh ik heb nog zitten zoeken wat ik met de rest van de Vermiljoen -stof kon maken maar dacht eerder in de lijn van een zakje voor zijn pijp maar daarvoor is de stof "te lang". Inderdaad een potlodenrol, dat ik daar niet aan gedacht heb!

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) zei

schoon!

crashtestmommy zei

Maar uw schoonvader was misschien wel stiekem heel hard fan van Ruslana, wie weet?

prutsen zei

Heel tof! Die stof vanbinnen past helemaal.
Hij gebruikt nu toch deze tas ipv die van Ruslana?

Polkadotjes zei

Dat noem ik nu eens 'scoren' zeg. Gij kunt de komende 10 jaar niets verkeerd meer doen. Goede strategie, Mie! Slim bekeken.
De tas is prachtig!

knofje zei

Haha! Véeeeel beter. Echt.
Anderzijds zou ik toch je schoonvader eens willen tegenkomen, met Ruslana - dat zit er nu niet meer in. Hmmn.