maandag 1 februari 2010

Euh weer gekregen.

Die Jipie is toch een schat hé: ik reageer op de post van haar toffe sloefkes en kijk wat er verleden week aan mijn voeten verscheen :

Geweldig hé! En ze zitten dus inderdaad zalig én zijn lekker warm. Ik ga moeten leren haken, echt!
Oh en nog een tip voor iedereen die naast zwierrokken, market skirts, smockjurken, fleurige tasjes, stolpplooi-rokken,... ook eens deftig aan de slag wil voor jongens: Dana van Made en Made by Rae hebben hun krachten gebundeld en gaan de hele maand februari vanalles voor jongens maken. Ik ben benieuwd! De eerste twee projecten staan er al...

2 reacties:

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) zei

leuk hé zo sloefkes krijgen :-) Ik heb het ook gezien op de website van Rae, leuk hé.

Cindy zei

Ja... ik wil ook echt nog leren haken dit jaar!!!!
Groetjes Cindy
www.uttemetut.blogspot.com