woensdag 10 februari 2010

En weg zijn wij!

Alé eigenlijk niet maar binnenkort kunnen we wel weer lange afstanden doen want de versleten autozakken zijn eindelijk (gedeeltelijk) vervangen!
Die vorige autozakken waren al een tijdje uit de auto gezwierd maar aangezien bij een lange autorit een zak voor speelgoed en snoepjes al eens wonderen kan doen was een alternatief nodig. En dat is er nu. Eentje nog maar, maar het tweede is in de maak. Aanschouw:


Idee komt uit dit boek dat ik zowat gelijktijdig met Miekk's kocht. Er staan nog wel een paar leuke dingen in...

7 reacties:

eloleo zei

Oh, brengt gij dat boek ne keer mee? Ik zou dat ook eens willen bekijken. Mercikes!

Mie zei

OK als gij simple sewing voor baby's nog eens meebrengt ;-)
Morgen?

Miss Stik zei

Ola, handig zeg! Ik dacht je te vragen of er geen tutorial van komt, maar ik zie dat het uit een boek komt. 'Desalniettemin' heel knap.

MiekK's zei

Ooh, heel erg leuk geworden! En erg handig ja :-)

Polkadotjes zei

Superhandig die dingen! Ik heb er in het begin van mijn naaicarrière ook ooit gemaakt...na een zomer waren ze echter 'op'. Deze ziet er veel steviger uit (en schoner trouwens ook)! En nu opvullen maar...

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) zei

heel erg leuk!

tantehilde zei

zo handig! en mooie stofjes!! dat hebben wij ook nodig denk ik, mijn auto is altijd zo een zwijnenstal...