maandag 18 januari 2010

Rood is hier wel de kleur de laatste tijd...

Na de rode paddestoel, de rode draagdoeken en de rode (omkeerbare) tas maakte ik ook nog dit rood rokje:
Het model had niet veel zin om te poseren dus ook nog gewoon een foto van het rokje op zich:

Het patroon is een beetje zoals dat van Lili maar nog net iets rechter en zonder onderrokje deze keer. Het stofje is immers velours, één van de vele kleuren die ze bij Pauli hebben. Oh en voor de Leuvenaars: nieuwe stofjes zijn aan het binnenkomen daar...

En dan nog een vraagje: waar vind ik nog leuke sjablonen, euh niet voor kinderen maar meer een volwassen versie?



3 reacties:

Riet zei

Bedoel je sjablonen voor strijkvelours of zo? Ik typ vaak bij Google afbeeldingen gewoon de naam in van het voorwerp dat ik zoek met daar 'silhouet' achter. Dan krijg je vaak foto's in tegenlicht en lijntekeningen, die je zo als sjabloon kan gebruiken. Vaak wel even vergroten: inzoomen en met kalkpapier tegen je pc overtekenen. :-)

Kamiel en Odille zei

Kijk hier eens: http://www.flexa.nl/#/collection12/subcollection0/roomset0/?WT.mc_id=ADMAINOV09

Ze hebben van alles wat.

Emma en Mona zei

Ik vind het een feestelijk rokje. Heel aaibaar. Ben benieuwd naar de grote versie!