maandag 11 januari 2010

Gekregen!

Weet u nog dat ik voor een griekse vriendin een verjaardagskadootje maakte? Awel, ze vond het geweldig! En verleden week kreeg ik een kerst-bedank-pakketje thuis. Nu moet u weten: die griekse vriendin woont dus euh in Griekenland en verdient hare moussaka (ja flauw) met juwelen maken. Dus kreeg ik echte griekse kruiden en juwelen. Een paar oorbellen voor mij en twee armbanden of kettingen (koordje is aanpasbaar), voor elk van de dochter één. Tof toch?
Op de kettingen staat de naam van de dochter en als u goed kijkt, ziet u dat elke dochter de mama een handje geeft.

8 reacties:

eloleo zei

Wauw, is prachtig!

meisjesmama zei

oh wauw!!! Die oorbellen steken mijn ogen uit ;-) Ben dan nogal een oorbellen-zot haha

Janina Modaal zei

Supermooi!

Vero zei

zo lief voor de dochters!

jipie zei

heel mooi

heeft die een site ?

Mie zei

@jipie: neen, (nog) niet.

Polkadotjes zei

Pareltjes!

kleineheeftgeenleven zei

Ooeh moi! Zeg maar dat ze snel een site moet maken ^^