dinsdag 22 december 2009

Jaja Secret Santa kwam langs!

In de vorm van een brief dan wel. Een brief die zeer zeker wel op de bestemming geraakt is ;-) maar die een nogal lui geadresseerde vond, die met een dagje vertraging het post! Merci T. van onze patatjes! Want hoe kon jij nu weten dat ik na twee weken zoeken eindelijk mijn sleutels heb teruggevonden en dat ik dus die leuke sleutelhanger wel heel goed kan gebruiken?


Voor de rest hier wat stil maar zowel Lili als ik zijn met veel dingen tegelijk bezig of hebben de afgewerkte dingen te snel moeten inpakken om er nog een foto van te nemen...
Voor een nichtje heb ik net als Mevrouw Polkadotjes gisteren de tas van Lula Louise geprobeerd. Het keergat moet nog dicht gemaakt worden, de inhoud er nog in (welk tijdschrift leest een 13-jarig meisje?) en dan is dat kerstkadootje af. Voor een paar andere kadootjes zit ik in spanning af te wachten of de postbode er op tijd zal zijn.

3 reacties:

Polkadotjes zei

Tonen hé die tas...ben wel eens curieus naar jouw versie!
En serieus...ik ben zoooo niet meer mee met welke tijdschriften 13jarigen lezen! Joepie? Bestaat dat nog, of zijn ze daar al te oud voor? Een modeblad? Of is ze niet geïnteresseerd in mode? En anders moet ge de creamicrobe doorgeven door er een creatijdschrift in te steken?

Tamara zei

Leuk dat je het leuk vindt!
(En sorry voor de niet zo mooie afwerking achteraan maar beter kreeg ik het niet zonder naaimachine :))

Wolinn zei

Bedankt voor je leuke Secret Santa,
Ik ben er heel erg blij mee!