vrijdag 4 december 2009

Jaaaaaaaaaaaaaaa!

Ze is er! Mijn echte tante Hilde-pop! Mijn tweede ruil (mijn eerste ruil was dit). En ze is gewoon geweldig. Echt!





Ze had ook ineens een vriendinnetje hier in huis hoewel mama ze precies liever zelf zou houden.



Het speldje in haar haar kan voorlopig ook nog los en er zaten zelfs twee exemplaren daarvan bij. Voor elke dochter één. Tof hoor!
Een naam heeft ze nog niet dus suggesties zijn welkom.


En wat mijn deel van de ruil was? Poppenkleedjes voor de mevrouw die poppen maakt. Beetje bizar niet? Hihi. De sint brengt ze daar zondag voor de dochter. Eens benieuwd of die ook zo tevreden gaat zijn als de mama.



Op het grijs (loop) t-shirtje heb ik nog een "W" (de pop noemt Winand) in strijkvelours gezet. Maar dat was na de fotosessie met mijn pop want ja pop Winand ziet er net iets mannelijker uit!

5 reacties:

Polkadotjes zei

Wow, de pop is (zoals alle poppen van tante Hilde) geweldig mooi. Maar die collectie kleertjes....schattig zeg!

Stiel zei

Goeie ruil!! Ge hebt dat ferm gedaan, die kleertjes.
Elza

tantehilde zei

De dochter was dus zeeeeer blij met haar poppenkleedjes en wat meer is: ze kan het zelf allemaal aandoen! dankzij de velcro!

Mie zei

Goed zeg!
(ik heb gisteren een halve dag barbies aan- en uitgekleed, dat ging niet zo goed zelf)

eloleo zei

Mooie deal! Ziet er super uit... en ja, soms wou ik dat ik ook een dochter had... om met poppen en kleertjes enzo te spelen, ik deed dat vroeger zelf zo graag.