zaterdag 14 november 2009

Hier een bloemetje, daar een bloemetje

Oh oh, terwijl anderen nog mee moeten doen met een give-away bij Eloleo, heb ik gewoon een deel van de give-away al op mij hangen. Kijk maar:

Goed hé!

En nu heb ik dus een hele hoop bloemen om mee verder te werken (mijn laatste blaadje bij het tekenen van bloemen kwam nooit uit en uit pure tammigheid heb ik dan maar eens heel lief aan Eloleo gevraagd van er een paar voor mij te tekenen. En kijk, ze is zo goed dat te doen).
In de tussentijd had ik wel al één bloem zo goed gekregen dat ik ze kon gebruiken. En dat kwam goed uit want ondertussen was hier ook een derde bloem geboren en daar moest een gepast bloemenkado naar toe. Niet waar? Het werd een pamperzakje (min of meer volgens deze manier) en een t-shirtje met applicatie. Het bloemetje op het pamperzakje is gemaakt volgens de methode van Mme Zsazsa en er op genaaid met een knoopje als boemenhart. Volgende keer ook eens de methode van Eloleo proberen.


Het kraamkadootje voor de derde bloem werd ook nog eens gekopieerd voor het kraambezoek waar we vandaag naar toe mogen, maar dan wat in andere kleurtjes. En volgende keer dus met andere bloemetjes.



Het is hier een beetje kalm maar we zijn met vanalles bezig: Lili met een rokje voor haar oudste dochter, Mie met rokjes voor de dochters en een swap die klaar moet zijn voor 6 december (en dat ik ten zeerste hoop dat ik dat haal). En dan is er ook nog Secret Santa...

3 reacties:

tantehilde zei

wo-ow, ik ga me ook nog moeten haasten, voor die 6e dec geloof ik...

eloleo zei

Ha, jullie swappen tegen 6 december. Ik ben benieuwd ;-).

Mie zei

Ik ook, vooral van wat ik ga maken ;-)