zaterdag 17 oktober 2009

Veel te laat verjaardagskadootje

Voor mijn griekse vriendin, die ergens midden september jarig was. En nu moet het pakje nog op de post geraken... dus veel te laat ja. Maar hopelijk wel leuk voor haar.

De tas is de NOEKS-tas, bij velen al bekend.

Het tasjes rechtsboven is eigenlijk de verpakking van nog een niet-zelfgemaakt kadootje en werd gemaakt volgens deze werkwijze. Heel gemakkelijk en geeft heel tof!
Voor het kleine ritstasje gebruikte ik dit. Maar daar ben ik niet zo tevreden over dus ga maar niet kijken.
En het onderste ding is het papierenzakdoekskeszakske van Mme ZsaZsa.

Allemaal gemaakt uit gordijnstof dat ik kreeg van Lili hier en gevoerd met een gewoon rood stofje.

5 reacties:

Lili zei

Jaa... die mag er zijn hé! Echt heel mooi Mie!

Naja zei

Prachtig! Misschien nog vriendinnen uit België nodig? ;-)

Riet zei

Vrolijk, doet me helemaal zin krijgen in zon en zee en strand! Maar daar mag ze dan ook heen, zie ik.

eloleo zei

Mooi, en ook een heel schoon stofke.

knofje zei

Die tas van Noeks doet het toch erg goed! 't is ook zo'n leukerd! Die stof is inderdaad ook lekker vrolijk. Je vriendin zal er ongetwijfeld blij mee zijn!