maandag 19 oktober 2009

Onze eerste award!

Waw!

Dank je wel Eloleo!
Rozebrilsgewijs slaan we wel de derde voorwaarde van deze award over want ongeveer iedereen aan wie we hem zouden geven heeft hem ondertussen al gekregen.

En nu dus 10 dingen over ons:
1. Onze kinderen zijn Liv (4j), Eva (3j), Kasper (2j) en Saar (2j).
2. Lili is meter van Saar, Mie is meter van Kasper en de twee jongsten schelen 5 dagen. Wij waren de tweede keer dus gezellig samen zwanger.
3. We kennen elkaar door onze mannen.
4. Mensen denken soms dat we zussen zijn maar dat is dus niet.
5. We houden allebei van Côte D'or Puur met hazelnoten.
6. Alletwee ook "fan" van Jamie en zeker van zijn versie van chili con carne.
7. Lili was een aantal jaar geleden enkele maanden in de VS en Mie zat enkele maanden in Sevilla.
8. Mie heeft ooit nog een aantal maanden met Eloleo samen gewoond. En er woonden toen ook nog 4 mannen bij. In 1 huis dus. Tot iedereen zijn te verbouwen huis klaar was.
9. Lili zit heel binnenkort gewoon 6 dagen in New York. De gelukzak.
10. Ik (=Mie) vind Lili een fantastische vriendin. Maar zoals zo vaak zeg ik dat te weinig. Dus bij deze en met deze "who express themselves and write/blog from their heart & soul"-award is dat dan toch duidelijk ;-)

8 reacties:

eloleo zei

Iehaaaa, die nummer 8, das waar ook! En vier mannen... mensen gaan denken dat wij er elk 2 ter beschikking hadden, haha! Ojee, en drie daarvan waren broers. Straf hè ;-)... hèèèèè (zucht), lang geleden...

tantehilde zei

allee tof en zo komen we hier ook nog vanalles over eloleo te weten se!

Mie zei

Oh en Eloleo en ik hebben elk iets gehad met één van de broers. ;-)

Riet zei

En stond er dan een rijtjes stikmachines in dat huis? Of werden die - net als de mannen ;-) - gedeeld?

Lili zei

Ooh... zo schoon Mie! Dikke merci lieverd, dat geldt trouwens voor jou ook en ge hebt uwen NY souvenier dubbel en dik verdiend!

eloleo zei

@Riet en tantehilde: Awel, daar stond wel degelijk een stikmachine in huis, nl. dat van de oma van de 3 broers. Ik heb er tafelkleedjes en gordijnen mee gestikt want ik heb daar 6 of 7 jaar gewoond. Ahja, en voor de duidelijkheid: Mie en ik hebben inderdaad elk iets gehad met 1 van die broers maar wel niet met dezelfde, hè.

Mie zei

Ah was dat van de oma? Ik dacht van de mama. Ik heb het nog mee verhuisd maar nu staat het weer in het ouderlijk huis.
Ah en ja: Eloleo en ik waren gewoon even schoonzusjes. En ik wacht nog op een vervangster...

eloleo zei

Oes? Wilt ge mij dat laatste eens per mail uitleggen.