zaterdag 12 september 2009

Hemdjurk

Maar dan toch niet helemaal. Een tijdje geleden zag ik deze tutorial bij Dana van Made en die kwam op mijn nog-eens-te-maken lijstje. Maar omdat de oudste niet van knopen wilt weten ging ik niet aan de slag met een hemd maar met een stofje uit het SPIT. Ook hergebruiken dus. Stof was al geknipt voor mijn vakantie, het maken gebeurde deze week. Ik ben niet 100% tevreden over de mouwen en het is echt wel een smal kleedje dus daar moet ik volgende keer wel naar kijken maar voor de rest is het dik OK.


Mijn model wil nooit stilstaan of zich laten "optutten" voor de foto dus die konden beter maar zo hebben jullie toch een idee.

4 reacties:

Annelyse zei

Ik vind het héél geslaagd

knofje zei

Wat een schatje! Het meisje én de jurk ;) Die ietwat poffende mouwtjes zijn zo leuk..

lies zei

Héél geslaagd! Zeg, is die meiden hun kleerkast ondertussen nog niet te klein?
(rozebril)

Mie zei

Neen, ze groeien nogal goed ;-)